Zwiększ rozpoznawalność marki.
Popularność Twittera wzrasta z roku na rok. Również w Polsce, gdzie coraz więcej biznesów nie wyobraża sobie działania bez twitterowego zaplecza. Pokażemy Ci jak zwiększyć rozpoznawalność Twojego brandu.
Czy 280 znaków wystarczy, by przekonać nowego Klienta? Taki limit jest na Twitterze. Czy klikniesz, aby otrzymać 60-min darmowych konsultacji marketingowe? Chcesz sprzedawać więcej dzięki Twitterowi? Wiemy jak to zrobić. Pokażemy Ci 8 kroków, żeby odnieść sukces ćwierkając. 280/280
Co sekundę wysyłanych jest ponad 6 tysięcy tweetów. Zastanawiasz się czy jest coś “czego nie robić na Twitterze”? Są takie działania, które przynoszą skutki odwrotne od zamierzonego. Jakie błędy popełniają najczęściej użytkownicy Twittera? Przeczytaj i raz na zawsze unikaj tych zachowań.
Po pierwsze, nie łącz Twittera z Facebookiem. Każda z tych platform społecznościowych została stworzona w innym celu. Nie jest mądrą praktyką, aby to samo przeklejać lub co gorsza re-publikować te same treści na Twitterze, co na Facebooku. Postaraj się chociaż napisać to krótszymi (innymi) słowami. Wielokanałowość komunikacji jest bardzo istotna, ale nie może opierać się na prezentowaniu takich samych treści w różnych kanałach.
Druga sprawa to #dodawanie #zbyt #wielu #bezsensownych #hasztagów… Tak, niestety nie zawsze więcej oznacza skuteczniej. Hasztagi są potrzebne w budowaniu wizerunku i przekazywaniu informacji, jednak muszą być przemyślane, trafne, a co najważniejsze nie mogą stanowić najważniejszego przekazu w twittcie.
I wreszcie trzeci grzech twitterowiczów, którzy chcą reklamować swoją firmę lub markę: koncentrują się w większości treści na reklamie. A nie tak powinien wyglądać mądry marketing: ważne jest zachowanie zasady 80/20. 80% treści na Twitterze powinno być edukacyjnych, informujących i nie związanych bezpośrednio z reklamę “kup teraz”. Aby pozostałe 20% mogło skupić się na mądrym zachęceniu użytkowników “A może i Ty chcesz spróbować moich usług?”. Takie podejście może przynieść oczekiwane rezultaty na Twitterze.
Sprawdź, jakie sposoby promocji na Twitterze zastosować, aby osiągnąć marketingowy sukces na platformach społecznościowych. W Mundi Studio poprowadzimy Cię krok po kroku i razem zdobędziemy szczyty marketingu cyfrowego. Chcesz spróbować?
Porozmawiamy, sprawdzimy konkurencje, top #hasztagi. Potem skupimy się na mocnych stronach Twojej marki, które chcemy promować.
Na podstawie przeprowadzonej analizy ustalimy plan działania, zawierający cele, które chcemy osiągnąć na Twitterze. Wybierzemy narzędzi i treści, które nam w tym pomogą.
Cały czas monitorujemy efekty zaplanowanej pracy, aby wyciągać wnioski i zoptymalizować je pod kątem skuteczności.
Podczas tej niezobowiązującej rozmowy nasi eksperci omówią Twoją konkretną sytuację oraz sposób, w jaki możemy Ci pomóc zwiększyć Twoją ilość klientów nawet dwukrotnie w możliwie najkrótszym czasie.
Oto, co odkryjesz podczas bezpłatnej konsultacji:
Uwaga! Konsultacja jest przeznaczona tylko dla osób, które poważnie podchodzą do pozyskiwania dziesiątek a nawet setek nowych klientów miesięcznie, a liczba miejsc jest ściśle ograniczona. Wpisz teraz swoje dane poniżej, aby uniknąć rozczarowania i zapewnić sobie konsultację.