Dbaj o wizerunek firmy dzięki profilowi na LinkedIn
Nie tylko kontakty towarzyskie i rozrywka przenoszą się do przestrzeni cyfrowej. Internet to także miejsce rozwoju dla Twojego biznesu. A najlepszą platformą do budowania wizerunku firmy jako dobrego partnera biznesowego jest LinkedIn.
Jak prowadzić LinkedIn dla firmy?
Wszystko zaczyna się od konfiguracji. Odpowiednia nazwa, dobre zdjęcia, trafny slogan i opis zawierający wartościowe dla Twojego biznesu frazy kluczowe – to podstawa działań na LinkedIn.
Później to już łączenie rozmaitych aktywności – jak w każdych social mediach: od regularnych publikacji wartościowego contentu, przez nawiązywanie relacji z innymi przedsiębiorcami i potencjalnymi klientami, po rozbudowane kampanie reklamowe.
Publikowanie na LinkedIn – czy warto?
Zdecydowanie. Regularne udostępnianie wartościowego contentu jest niezwykle ważne na tej platformie społecznościowej. Warto jednak mieć na uwadze, że publikowane treści powinny zachęcać do dyskusji. LinkedIn to platforma, na której odbywa się wiele interesujących, poszerzających horyzonty wymian poglądów – należy jednak umiejętnie stworzyć dla nich przestrzeń pod udostępnianymi postami.
Dlaczego warto to robić? Twoja aktywność na LinkedIn, publikowanie interesujących treści i uczestnictwo w dyskusjach to dowód na to, że jesteś specjalistą, znasz branżę, aktualizujesz swoją wiedzę i masz coś do powiedzenia na ważne w swoim środowisku tematy. Budujesz dzięki temu wizerunek marki jako profesjonalnej i wyspecjalizowanej w swojej dziedzinie.
Sieć kontaktów – potęga LinkedIn
Sieć kontaktów na Twoim profilu to największa chyba siła LinkedIn. W ramach działalności na tej platformie społecznościowej możesz nawiązywać kontakty nie tylko z osobami, które znasz bezpośrednio, ale także z innymi przedstawicielami Twojej branży, potencjalnymi kontrahentami i klientami, ludźmi zainteresowanymi Twoją działalnością w jakikolwiek sposób bądź tymi, którzy Ciebie inspirują.
Sieć kontaktów rozbudowujesz na swoim prywatnym profilu LinkedIn. Ludzie, którzy poznają Ciebie jako eksperta i przedsiębiorcę, chętniej będą obserwować również Twoje konto firmowe na LinkedIn. Dlatego ważna jest konfiguracja nie tylko konta firmy, ale również Twojego prywatnego profilu na LinkedIn. Tutaj także istotne są treści obfitujące w odpowiednio dobrane frazy kluczowe, aktywność na koncie oraz jasne powiązanie z firmą, którą prowadzisz lub reprezentujesz – przez odpowiednio uzupełniony profil oraz na przykład zdjęcie w tle Twojego profilu.
Prowadzenie social media: LinkedIn i nie tylko
W Mundi Studio prowadzimy profile prywatne oraz strony firmowe naszych klientów na LinkedIn.
Zajmujemy się profesjonalną konfiguracją strony firmowej. Dbamy o każdy detal – od odpowiedniego zdjęcia w tle, przez precyzyjne opisy, aż po właściwe tagi i słowa kluczowe, które przyciągną odpowiednią grupę odbiorców.
Tworzymy wartościowy content, czyli treści, które nie tylko przyciągają uwagę, ale także budują zaufanie wśród klientów i partnerów. Regularnie je udostępniamy w oparciu o przygotowany na początku content plan (harmonogram publikacji). Twoi obserwatorzy będą na bieżąco z tym, co dzieje się w Twojej firmie.
Nawiązujemy relacje z innymi firmami – bo obecność na platformie otwartych na dialog ludzi i firm to największa siła LinkedIn. Pomożemy Ci w ten sposób nawiązać wartościowe kontakty biznesowe.
Wisienką na torcie są dobrze skonfigurowane kampanie reklamowe na LinkedIn – ich skuteczność może Cię zaskoczyć.
Rozumiejąc, jak ważna jest marka osobista w świecie biznesu, oferujemy również usługę konfiguracji i prowadzenia prywatnego profilu. Pokażemy Cię jako eksperta w swojej dziedzinie, wzmocnimy Twój profesjonalny wizerunek i pomożemy w budowaniu marki osobistej. Dzięki temu nie tylko Twoja firma, ale i Ty sam staniesz się rozpoznawalny w środowisku LinkedIn.
Jeśli chcesz, aby Twoja firma była dobrze postrzegana w branży, zapamiętywana i rozpoznawalna – potrzebujesz silnie zaznaczonej obecności na LinkedIn. Mundi Studio oferuje kompleksową usługę prowadzenia strony na tej platformie, dostosowaną do Twoich indywidualnych potrzeb. Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej o tym, jak możemy pomóc w rozwoju Twojego biznesu.