Transmisje na żywo: webinary, live’y, eventy
Ludzie uwielbiają live’y! Relacje na żywo niesamowicie angażują odbiorców, którzy chcą być na bieżąco. Live’y sprzedażowe, webinary, transmisje z eventów – to najpopularniejsze w ostatnim czasie realizacje wideo ze streamingiem online.
Dlaczego warto nagrywać live’y?
Firmy i marki, które mają już rzeszę swoich odbiorców, dzięki transmisjom na żywo mogą być bliżej swoich potencjalnych i rzeczywistych klientów. A klienci doceniają ten kontakt w czasie rzeczywistym i możliwość napisania do twórcy, który odpowie na pytanie tu i teraz, a nie za kilka godzin lub dni.
Live na Instagramie, Facebooku, TikToku
Transmisje live w mediach społecznościowych zyskały w ostatnim czasie ogromną popularność. Twórcy ogłaszają ich daty z wyprzedzeniem, a odbiorcy z niecierpliwością czekają na moment rozpoczęcia relacji. Takie relacje na żywo zacieśniają relację między twórcą a odbiorcą, zacierają granicę. Powodują, że dla potencjalnego klienta twórca – czyli konkretna marka – staje się jeszcze bliższa. A od dobrych znajomych kupuje się milej, niż od zupełnie obcych ludzi, prawda?
YouTube live
Również najpopularniejsza platforma wideo – YouTube – została w ostatnim czasie zdominowana przez YT Shorts i nagrania live. Dynamiczny content udostępniany ludziom na żywo może przynieść twórcom internetowym ogromny sukces!
Filmowanie eventów
Tym, co warto pokazywać na żywo, są eventy. Realizujemy nagrania z wydarzeń naszych klientów – zarówno te do przyszłego montażu, jak i transmisje live.
Zarabiaj podwójnie
Organizujesz biletowaną konferencję? A czy wiesz, że liczba miejsc na sali nie musi ograniczać Twojego zarobku? Sprzedawaj również dostęp online – przy dużej liczbie chętnych sprzedasz znacznie więcej biletów, zyskując uznanie w oczach osób, które nie mają możliwości pojawić się na Twoim wydarzeniu osobiście.
Zwiększaj zainteresowanie
Buduj większą świadomość na temat Twojego eventu i już podczas bieżącej edycji zadbaj o większą liczbę uczestników w kolejnych miesiącach lub latach. Zadbaj o transmisję live eventu w mediach społecznościowych: na Facebooku, Instagramie, TikToku oraz YouTubie.
Webinary na żywo
Dywersyfikacja działań w firmie to absolutna podstawa rozsądnego zarządzania pieniędzmi. Nie ograniczaj się do produktów fizycznych, szkoleń stacjonarnych czy długich kursów on-line – oferuj swoim odbiorcom również webinary. Także te darmowe, które są doskonałym narzędziem promocyjnym. Twórcy realizują webinary np. na etapie przedsprzedaży swoich kursów czy książek, by zebrać więcej osób zainteresowanych swoim produktem, prezentując jakość swoich usług.
Transmisja live bez zakłóceń
Twój webinar czy relacja z eventu będą dobrym narzędziem marketingowym tylko wtedy, kiedy będą odpowiednio zrealizowane. Z dobrym oświetleniem, profesjonalnie nagranym dźwiękiem, z dbałością o każdy detal. I z odpowiednim zapleczem technicznym oraz łączem internetowym, które pozwoli docierać do odbiorców bez opóźnień, zakłóceń i innych problemów.
Zbuduj profesjonalny i dopracowany wizerunek swojej marki. Pokaż, że dbasz o doświadczenia użytkownika, oferując najwyższą jakość transmisji live. Zaprezentuj się jako twórca dbający o szczegóły, by jeszcze mocniej zachęcić potencjalnych klientów do zakupu Twoich produktów. Relacja na żywo może być Twoją wizytówką.
Transmisje na żywo w całej Polsce
Dla naszych klientów realizujemy nagrania, transmisje na żywo, streaming online na terenie całego kraju. Nagrania możemy zrealizować zarówno w siedzibie firmy, jak i w plenerze czy innym wybranym miejscu.
Sami dysponujemy profesjonalnymi studiami nagraniowymi w Warszawie oraz w Łodzi. Nagrania dla klientów – również transmisje live, webinary – realizujemy w przestrzeniach w pełni do tego przystosowanych, z możliwością wykorzystania wybranego tła fotograficznego, z dostosowaniem scenografii do potrzeb klienta.
Zapraszamy do Mundi Studio – w naszej agencji marketingowej zrealizujesz swoją transmisję live na najwyższym poziomie.